Mina julklappar

2016



 
 
Här var det mesta av julklapparna som jag fått från både min släkt och Alexanders släkt, blev så glad över allt! Av storsyrran Jessika så fick jag ett silverbalsam som jag alltid velat ha så det ska bli så kul nu att aldrig mer ha gula toner i håret! Jag testar bara fler och fler produkter från Dermoshop som jag fick, så snart kan jag göra ett recensionsinlägg. 
 
Hade just en osmart tanke. Jag cyklade för att hämta pizza och hade med mig en plastkass dit jag kunde lägga både pizzan och salladen. Jag lade förstås pizzakartongen dit med salladsboxen och slängde även cykellåset dit i plastkassen. När jag kom hem till lägenheten 2-3 minuter senare så hade såklart cykellåset kilats inuti pizzakartongen så det var ju inte så fräscht. Nåja, jag gick iaf upp för att äta min pizza framför ett avsnitt av Skam och dricka cola. Men när jag väl öppnar kartongen så har ju all fyllning åkt bort från pizzan till ena sidan av kartongen och pizzabottnen har skrynklat ihop sig. Så det var ju jäääätte trevligt, dagen förstörd typ.
 
Vi åker inte den 31 December till Sverige utan det blir den 30:nde istället, ännu bättre! Så i övermorgon blir det, vi kör alltså runt och kommer korsa gränsen vid Haparande och svänga in till Ikea på samma gång. Sedan 2-3 timmar ner till Piteå och där hos Alexanders bror. Igår var jag på mellandagsrea shopping här i Vasa men hittade ingenting som vanligt, en riktigt snygg tröja köpte jag förstås men den hade ingen rea. Hoppas ni har ett bra jullov så hörs vi imorgon! ♥



JUNITJEJ

http://www.junitjejen.se

Så fina julklappar!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?