5 km promenad och utekväll

2016



 
 
Igår träffade jag kusinerna som hade kommit från Sverige och vi gick ut på en ca 5 km lång promenad (i skogen såg vi en älg), jag har ännu jätte ont i halsen men det förvärrade det inte iallafall. Sen på kvällen så blev det en utekväll med brudarna, kom hem ca 4 tiden på natten. Nu ligger jag med brusten röst, jag har ätit isglass och druckit varmsaft med honung men inget tycks hjälpa. Det var meningen att jag skulle jobba senare i veckan men som det ser ut nu så kommer jag inte orka, igårnatten tog nog all min energi för hela veckan. Men det blir att se senare hur jag gör. Nu ska jag fortsätta med det jag har gjort hela veckan, titta på 90210, även om jag bara har 2 avsnitt kvar haha. Har ni lyckats hålla er friska? :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?