Guld fredagskväll

2016





I torsdags fick jag helg och då på kvällen åkte jag med Julia på en tazza till abc.


I fredags var jag till mommos och rullade håret åt henne och på kvällen åkte jag ut på en körning med Dennis och Lina, hann då träffa många gamla vänner så det var en guld kväll. 






I lördags hade vi öppet hus vid skolan jag går på så jag pysslade och sådant där. Efter det kom Alexander efter mig och vi åt tillsammans med hans mamma på Pikku quattro som en vändags lunch.  På kvällen såg vi på melodifestivalen.

Ikväll har jag anlänt till internatet igen, sagt farväl till Alexander som åkte in i militären och annars haft bra kväll med A's mamma. Hoppas ni får en bra starta på veckan för jag börjar klickan 10:15. ;)



Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Mysigt :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?