8 saker ni (kanske) inte visste om mig

2016



 
1.Jag är inte det minsta beroende av min mobil. Jag hittar inga bra appar förutom instagram så jag har inget att göra på den egentligen. Ibland när den slocknar så kan jag låta den vara av resten av dagen haha.
 
2. jag är en känslomässig person. Om jag blir ledsen, så blir jag jätte ledsen och om jag blir glad så blir jag överlycklig. Jag kan verkligen ha rejält med humörsvängningar!
 
3. Jag är rädd för fiskar...hahah jag har alltid varit det. jag är rädd för att när jag simmar under vattnet så kommer en fisk rakt emot mig och simmar in i min mun eller ögonen! Ps. föreställ er. :D
 
4. Om jag ska städa eller diska så får ingen säga när jag ska göra det. Jag måste själv komma på det för då blir det som en överaskning och man blir inte stressad.
 
5. Jag har alltid velat ha en "metalltråd" som tandställning vid nedre tänderna för att ibland kan tänderna bara värka av hur sneda de är. Men jag har aldrig fått för tandläkaren, vet inte varför.
 
6. Jag vet inte om jag vill fortsätta att studera inom vården efter att jag tagit examen inom närvårdare, jag har andra hemliga planer hehe.
 
8. Min pojkvän Alexander har uppfyllt massor med önskningar jag haft, har fått uppleva så mycket med honom♥
 
 
 



Cindy

http://cindymec.blogspot.com

Avundas dig på punkt ett! spenderar nog allt för mycket tid på telefonen :(


Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kände igen mig lite :D Mitt humör är likadant och samma sak med om mamma tjatar och stressar att jag ska plocka ur diskmaskin åt henne så blir jag på dåligt humör, mycket roligare om man gör det som en överraskning! Jag är typ rädd om det inte syns till botten i vattnet vad som finns där och inbillar mig att det kommer nån hemsk fisk typ en gädda och biter mig. haha
Jag är också utbildad närvårdare, vilken inriktning har du? :)
Hoppas du får en bra dag! :)
Kramis

Svar: Oj, så roligt att man inte är ensam haha :D. Jag har inte valt inriktning ännu men det lutar mot barn&unga :) Ha det bra, kram!
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?