Rakhyvlar är farliga

2016



 
 
 
Haha, kan ni tänka er att jag har fotat dessa bilder själv med min telefon? Jag har nämligen tre händer. Idag började vi skolan kl. 10:15 men när jag letade efter min ögonfransböjare i en plastkass som var full med grejjor så skärde det till en gång och när jag drog upp handen så forsade blodet ner från fingret. Jag hade skurit mig på en splitterny rakhyvel som locket hade åkt av på, så jag fick sitta och trycka massor med papper på såret. Haha jag och Emma ska föreställa närvårdare men efter 15 minuter kom jag på att hmm.. kanske jag ska sätta handen i högläge.. och då sluta blodet att forsa ner. Jag blödde i 2 timmar fast jag tryckte på för fullt med papper och hade högläge, oj ni kan inte gissa hur mycket det sved. Jag trodde att det hade blivit ett lite djupare hack i huden, men när blodet sedan inte täckte såret så hade rakhyveln skurit av en bit från fingret. Men jag fick såret putsat och lagt dubbla plåster på. När jag kom till internatet sedan så tittade jag på rakhyveln och jepp, där ligger en strimlad bit av mitt finger...fresh. Så med detta vill jag bara säga att rakhyvlar är farliga.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?