2 år har gått

2016



 
 
 
 
 
"Kom Nata, vi går till discotältet" sa Emelie, "nej jag orkar inte vi står här och pratar med allt folk som står här", sa jag. "Nej, kom nu så går vi och dansar". Vi skuttade iväg till tältet. "Hej" sa du. "Hejhej" sa jag. Vi dansade en stund med vännerna runtom oss, tills vi blev ensamma. "Herregud vad du är vacker" sa du och rörde vid mitt ansikte.
 
Det var då vi klickade Zander. Jag minns när vi första gången höll varann i handen och kysstes, sedan höll vi ihop resten av kvällen vid Storbergetsfest i Vörå. Efter att jag lärt känna dig så har jag märkt att du är den snällaste människan som existerar. Ditt leende är det finaste som finns och det finns inget jag älskar mer än då dina smilgropar kommer fram. När jag tänker tillbaka på alla våra minnen så känns de som en evighet sedan, men allting känns fortfarande så nytt med dig på något sätt, det känns så jävla bra. Tack för allt du har gjort för mig och tack för att du älskar mig. Du och jag har mycket kvar att uppleva, vi har resor att göra & studier att slutföra. Jag vill fortsätta att ha dig i mitt liv tills du inte orkar med mig mera. För ett litet större firande så har vi bestämt oss för att flytta tillsammans till vår egna lägenhet i Vasa!♥ Grattis på 2-årsdagen sötnos!♥
 
 
 



FrökenTV, bloggen om tv och film

http://efji.blogg.se/

Ååh fint!!!


FrökenTV, bloggen om tv och film

http://efji.blogg.se/

Ååh fint!!!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?