Bästa helgen på länge

2016



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha räck upp handen den som inte har provat Pokemon go
 
Jag har haft en superbra helg med firandet av att jag har varit tillsammans med Alexander i 2 år. Nu har jag också berättat för er att vi ska flytt tillsammans den 1 september. Vi har redan fixat en lägenhet, hela lägenheten är splitterny så det ska bli så kul att inreda! 
I helgen så var jag först på grillfest med släkten, sedan åkte jag och Alexander iväg till Vasa och han överraskade mig med hotell! Vi åt jordgubbar och drack champagne!♥ Sedan fanns det bastu i hotellrummet så kvällen blev super! Sedan i lördags så åkte vi och tittade på en bil åt mig och sedan for vi till Petalax på 30-årskalas och sedan på en härlig sommarfest. En lyckad helg helt enkelt, kunde inte bli bättre!♥



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Men guuu vad härligt! Och grattis till lägenheten! Min pojkvän ska faktiskt till banken idag och prata lån till våran första lägenhet. Den har tillträde första september om vi får den (håller tummarna så!). Ska bli så kul att inreda och renovera precis som man vill =)

Svar: Åh vad kul att vi är i samma båt! :D jag längtar också jätte mycket till att inreda hur man vill osv. ^^
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?