Beautiful nails

2016



 
Åh matta naglar är SÅ snyggt. Jag som älskar blått så skulle verkligen vija ha ett blått mattnagellack. Men jag har sett att det finns att köpa ett skillt "genomskinligt" nagellack som gör naglarna och alla sorters nagellack MATT. Jag vet inte hur det fungerar eller OM det ens fungerar men skulle vara kul att testa. Gel-naglar skulle jag också vilja prova men det är så herrans dyrt om man gör det vid en salong, samma sak med fransförlängningar, svindyrt. 
 
Igår sken solen och det var 23 grader i solen, så jag och Eme bestämde oss för att ta ett dopp. Precis när vi anlänt till stranden så börjar det ÖSregna och japp, där stod vi, i bikini med vattnet upp till knäna och ett paraply över huvudet. Haha ganska kul ändå, vi åkte sedan till pizzerian och delade på en varm pizza. Idag är jag ju ledig och det så superskönt, förutom att det åskar där ute. :(








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?