Fick livslusten tillbaka

2016



 
Jag märkte just en sak om mig själv. Ni vet att det finns massor med olika tv-serier men bara få som man blir beroende av och bara måste se avsnitt efter avsnitt tills man slocknar. Jag har nu märkt att jag har "lejdon" av livet och inte har lust att sommarjobba och sånt. Men nu när jag har börjat kolla en ny serie som inte föll mig i smaken först men nu när jag sett några avsnitt så vill jag bara kolla ännu fler.  DET gör att jag har lust att sommarjobba och göra andra saker, för jag vet att när jag kommer hem så finns det något roligt som väntar på mig.
 
Alltså var inte det den bästa känslan när man var liten! När man var beroende av playstation, ett datorspel eller när man har fått en ny leksak, då blev dagen tusen gånger bättre när man satt uttråkad vid skolbänken  och råkar minnas vad som väntar på en där hemma. Jag minns t.o.m. hur kladdkaka kunde få mig överlycklig haha. Så igår hade jag inte lust att sommarjobba men nu idag, när jag har varit min första sommarjobbsdag så känns allt SÅ mycket bättre eftersom jag har en serie som väntar på mig...och kladdkaka HIHI. 
 
Så pojkar och flickor om ni känner som jag kände så hitta en serie eller någonting annat som ni vet att väntar glatt på dig när du kommer hem! P.S. ta inte rubriken på blodigaste allvar.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?