Midsommar 2016

2016



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är lite sen nu med midsommarinlägget men jag har massor med bilder att gå igenom och har dessutom jobbat, men NU. Kort sagt så har jag varit till Stockholm med Alexander och familjen på min kusin Sofias och Joakims bröllop. Före bröllopet så åkte vi in till Skärholmen och shoppade, sen gjorde vi något väldigt osmart. Vi hörde nog att de sa i radion om en stor olycka där en långtradare hade krockat/vält och någon bro hade gått sönder så det hade blivit en flera timmars bilkö. Vi tänkte inte destu mer på det förrän vi var fast i dendär jävla bilkön. Det slutade med att vi satt fast i 2 timmar när vi egentligen hade bråttom. Jag antar att några av er har hört om bilkön? Det stod en del om den på aftonbladet. Menmen jag fick sminka mig i bilen, byta om i bilen, platta håret inne i kyrkan osv. Haha säger jag bara. 
 
Vi hann tillslut och bröllopet var superlyckat och riktigt underhållande. I kyrkan blev det sång från både bruden och brudgummen och dessutom bjöd de på skådespeleri, det var jätte romatiskt! Sedan åkte vi med partybuss till bröllopsfesten och där fick vi god mat och tårta. 
 
Dagen efter var det 30 grader varmt och med det så menar jag så varm att man inte kunde gå i skuggan utan att svettas, då fick det bli ett dopp i havet. Sedan när vi skulle åka till båten tillbaka så gick vi in en sväng till Gamla Stan i Stockholm och handlade glass, trodde jag skulle dö av värme. 
 
I måndags så jobbade jag ett kvällskift och idag har jag jobbat ett morgonskift. Imorgon blir det också ett kvällskift. Nu ska jag äta allt mitt båtgodis och se på TVD, ha det gött!♥



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Men så härligt allt ser ut! Bortsett från bilkön då kanske ;) kram

Svar: Ja det var härligt! Haha förstås ;) Kram!
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?