The perfect clutch

2016



 
 
 
Har inte hunnit visa er mina senaste inköp så det får bli nu. Ett par kolsvarta jeans från Cubus och en plånbok. Just nu sitter jag och söker den perfekta clutchen till min kusins bröllop i sommar, men det finns inga snygga någonstans! Jag trodde åtminstone att jag skulle hitta en på nelly.com men icke sa nicke. Inte råkar ni veta någon nätbutik som säljer clutches? Jag skulle beställa från Ebay för där hittar man snygga små väskor men varje gång jag har beställt något från Ebay så har det tagit minst en månad innan paketet har anlänt, så nej tack, det hinner jag inte med. Jag skulle så vilja ha en enkel blå väska som matchar min klänning tihi, men vi ska shoppa lite i Skärholmen innan bröllopet så om jag har tur så hittar jag någon där. Haha men då blir det verkligen i sista minut så vet inte om jag ska våga lita på att jag hittar någon där.
 
Idag så har jag annars varit ute och solat och det är så kuuul när man äntligen får en rand, hoppas på samma väder nästa vecka också hehe. Åh imorgon får min Zander äntligen komma hem i 2 dar, sedan blir det att förbereda sig inför syrrans studentfest. Ha en treeevlig kväll guys!♥



Ida

https://bikbok.com/sv/7176785_F520 Bikbok säljer några blåa :)

Svar: Åh tack så mycket! (y) :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?