Aloe vera needs

2016



 
Godmorgon! Vaknade för inte så länge sedan, har inte ens hunnit äta frukost. Jag mår som igår så jag kommer bara vila hela dagen för att kanske orka läsa på studentprov ikväll. Jag hade ju skrivit att jag skulle beställa Aloe vera produkter från foreverliving.se, men det gick inte att beställa hem utan det skulle komma till närmsta återförsäljare så det orkade jag inte med. Men som tur så skriver Ida åt mig att hon har hemma, vi brukar annars alltid skicka med produkter från Sverige men vi trodde att vi var för sent ute, fast det var vi inte. Så vi lämnade med dessa tre produkter. De är väldigt dyra det blev att kosta ca 60€, men jag tycker att det är värt det.
 
Den gula dunken är en slags juice som man ska ta ca en matsked av 1 gång om dagen. Produkten ska rensa kroppen från slaggämnen och annat skit som kroppen får i sig dagligen. Det är en som en energi-boost, man blir riktigt pigg av den.
 
Läppbalsamet funkar super mot spruckna läppar och t.ex söndersnuten näsa. Det doftar dessutom godis!
 
Aloe vera gellyn så påskyndar läkningsprocessen och för mig så fungerar det mot rodnad och ärr osv. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?