At the beginning

2016



 
Igår kom Jenna hit, så jag och Emma åkte ut en sväng med henne till centrum. Vi talade väldigt mycket så nu har jag blivit riktigt sugen på att flytta till en lägenhet, ååh det skulle vara så jäkla rolit att få inreda! Men om jag har tur så kanske min önskan går i uppfyllelse nästa år eller t.o.m i år, beror på min pojkvän hihi.  Nåja, ska bli kul att studera barn & unga i höst ochdärefter söka till... Novia maybe. Haha jag, Novia, vart tog min barndom vägen? Igår var jag bara tvungen att se filmen "Anastasia", ni vet dendär filmen som är baserad på en sann historia om familjen Rovanov från Ryssland? Nåja, den är en mysig tecknad familjefilm. Men oj, jag hade glömt hur bra kvalite ritade filmer hade!
 
Imorgon är det fredag gott folk och jag ska ta mitt pick och pack och dra hem till Vörå. På kvällen ska jag åka på Vörå-revyn tillsammans med min familj och därefter åker jag ut med Dennis och Lina.  På lördag kommer Alexander och väcker mig och sen drar vi till Petalax och sen får vi se vad vi hittar på för skoj. Jag har ju bara en 45 mins dag imorgon så jag önskar er trevlig helg redan nu! ;)



Cassandra Haraldsson

http://sensor.blogg.se/

Åh, den filmen är jättebra!

Svar: Ja det tycker jag också! ^^
Natalie Sundsten


Åååh nemen va mysigt med en egen lägenhet, hoppas ni flyttar haha

Svar: Åh vad kul jag meed! :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?