När vårsolen kommer fram börjar man...

2016



 
 
...längta till sommaren! Åh, hur kan man vara så mycket gladare på sommaren? Jag njuter av solen, miljön, vädret och precis allting annat på sommaren! På vintern så är det bara grått, kallt och tråkigt så man vill inte ens stiga utanför dörren. Efter några veckor, ca 4-5 så börjar min praktik i Vörå så då får jag bo hemma resten av skolåret och bara invänta sommaren, suuuper. Nu börjar jag också tänka på mina planer inför sommaren.. För det första så hoppas jag att jag får ett sommarjobb! Men andra planer är att åka på min kusins bröllop till Stockholm i juni och kanske ta en seglingtur i Stockholm i juli osv. Får se, jag tar planerna när de kommer. Har ni några sommarplaner som ni också längtar till? :)



Helene

http://minttu.blo.gg/

Så fin outfit! Åh vill ha navelpiercing!! *o* Nä, har nog inga direkt planer vad jag vet än XD

Svar: Åh, tack så mycket! ^^
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?