Våga Vilja Älska Väskan

2016



 
 H&M - 24,90 € ...BILLIGT!
 Kicks - 7,90€
Ekosoppi - 22,80€
 
 Hej på er. Igår kväll packade jag förfullt för att vara 3 veckor på internatet och åka till Alexanders på helgerna, så det blev en del. Idag komemr Alexander hem från militären och jag åkte till Vasa för att sedan kunna ta mig till Petalax, jag var tvungen att vänta i staden i två timmar innan jag kunde fortsätta färden så jag lunkade tröttsamt genom butikerna och kände bara hur förkylningen tog kål på mig. Men shoppingsinnet var någorlunda iskick. Jag köpte två ljus och en chokladplatta till Alexanders mamma och Kjell, en överraskningspresent till Alexander (jag visar bild imorgon eftersom jag inte vill förstöra överaskningen ;).), en beauty blender från Kicks och en ursnygg väska. Emma gick med mig halva tiden så att jag inte skulle tråka ihjäl, hon hittade denna väska och vi blev båda förälskade. Så vi köpte hem varsin väska, så nu fanns det bara 1 kvar i butiken hihi. 
 
Just nu sitter jag och lackar tånaglarna i färgen silver hehe och jag känner att jag borde läsa på studentprovet som jag skriver om 2 veckor men jag vill inte ha så tråkigt, så jag kanske ska se på serie medan jag inväntar min älskling som kommer kl. 11 ikväll.
 



Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Snygg väska :)

Svar: Tack :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?