Yes, jag fick det!

2016



 
Idag ringde de och erbjöd mig ett sommarjobb, super kul! Jag ska få jobba inom vården i Vörå hela sommaren och dessutom blev jag erbjuden att jobba 60 % (ca 3 dagar per vecka) så då hinner jag sola och bada i pina colada också! Det blir perfekt! Imorgon är det fredag och vi har osäkra planer på att åka till Tuuri, det skulle passa bra eftersom jag bara har en 45 mins lektion runt klockan 11. Om det inte blir av så åker jag till Petalax med Carina.  
 
Just nu sitter jag och söker efter ett par skor och en jacka som jag MÅSTE ha, men båda två är slut överallt,haha. 
 



TIDSTJUVEN

http://tidstjuven.com/

Grattis till sommarjobbet! :D

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Natalie Sundsten


Anonym

På Tallmo eller var skall du vara? Grattis! 😊

Svar: Japp, tack :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?