Taitaja i Seinäjoki

2016










Halloj! Idag steg jag upp klockan 6 för att hinna till Vasa. Jag mötte upp Emma där och sen åkte vi med frivilliga elever skolan till Seinäjoki på Taitaja. Men jag och Emma har mest spenderat dan i Seinäjokis shoppingcenter. Jag säger bara det hörni, åk aldrig på shoppingtrip till Seinäjoki. Det fanns bara några få kända klädaffärer, och de hade bara de kläderna som inte intresserade oss, såå suck. Vi åt iaf på Subway, så det var gött! Just nu sitter jag i bussen påväg till Vörå, har väntat någon timme i skolan så äntligen får man åka hem! Men nu är det bara fredagen kvar av denna veckas praktik, det börjar närma sig mot sitt slut. Zander kommer vara hos mig ihelg så då ska jag tvinga honom att hjälpa mig städa mitt rums bombnedslag, hihi. Oj veetni! Jag har ju lovat honom en timmes massage om han klarade barettmarchen i militären (80km) och det gjorde han! Så det blir en jobbig helg för min del haha. Njut nu av det som är kvar av denna soliga dag, men blåsten är inte någon höjdare. När jag väntade på bussen tänkte jag blåsa omkull hela tiden. :(








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?