GALAN2016 bildbomb

2016



Heej på er! Hoppas alla som var på galan igår hade det riktigt bra. Jag njöt iallafall av allting, det känns så bra att vara runt massa människor med samma intresse eftersom så gott som ingen av mina vänner bloggar, förutom några enstaka. Så ett stor tack till Maria och Ida för att ni gjort detta möjligt för oss, ni är grymma! Dresscoden var black & white.
 
Förfestade lite innan galan med choklad drinkar hos Katjas.
Cocktailmat som bjöds på under galan, vi kom dit till 18:30.
 
 
 
 
Kvällens programvärdar var Nicke Alden och Janina Kronlund.
Fina Maria.
Jarina vann årets fotoblogg.
Fick en hälsning från Helen Torsgården. :)
 
Lindas Lantliga vann årets kreativa blogg.
Siri vann årets instagrammare
 
 
 
Estenomernas modeshow
 
 
Estenomerna. :)
 
Nellie var en av artisterna.
Fick även en hälsning från denna kille och sedan en hälsning av Penny Schulman också! :)
 
 Sandra vann årets mode/skönhetsblogg.
Karolina vann årets blogginlägg
Chevelle vann årets youtuber.
Ted & Kaj vann årets podd
Caroline vann året personliga blogg
Fick också en hälsning från denna dam!
Nellie och hennes dansare, hennes låt "you" var riktigt bra.
ÅRETSBLOGG
Påvägen ut fick vi varsin goodiebag och därefter blev det efterfest vid Elbanco där det bjöds på mat.
Som ni ser så är en del bilder väldigt suddiga. Det är just för att jag råkade tapap min systemkamera i golvet innan galan (ofcourse) och då slutade autofocus att fungera så fick köra på manuelltläge hela kvällen och det hade jag ingen erfarehet alls av. Hoppas ni gillar bilderna iallafall! ^^



Mima/kosmenauten

Många riktigt fina bilder! :) jag hade inte min kamera med och märkte under kvällen att jag har helt usel kamera i telefon! XD

Svar: Tack så mycket! ^^ Nämen ojdå! :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?