Mina hårprodukter

2016



 
 
 
Hej på er! Nu tänkte jag dela med mig av mina hårprodukter. Vad jag använder för schampo, balsam, hårinpackning och håroljor. Jag har även flera hårprodukter än dessa men detta är de som jag använder flitigast. Innehåller affiliatelänkar.
 
  • Timoteis shampo & balsam är parabenfritt, siliconfri och utan färgämnen. Fungerar för normalt och fett hår. Finns att köpa vid t.ex. citymarket.
  • Macadamias hårinpackning är fri från sulfater, parabener och alkoholer. Reparerar hårstrukturen på djupet och ger håret nytt liv. Finns att köpa här.
  • Maria Nilas hårolja är vegansk och sulfat-och parabenfri. En vårdande arganolja som mjukgör,återfuktar och stärker håret. Den tar bort friss, skyddar mot UV-strålning och bevarar hårfärgen. Den doftar dessutom som godis (skittles). Finns att köpa här.
  • Schwarzkopf gliss hårolje elixir ger näring till håret, märkbart mindre hårslitage, utjämnar hårstrukturen och ger glans. Finnas att köpa vid t.ex. citymarket. (ca 7€)
  • Macadamias hårolja är fri från samma ämnen som hårinpackningen. Håroljan ger håret näring och en fuktkick. Den gör håret lent, mjukt och friskt.
 Idag är det söndag och jag hade tänkt gå till Minimani en sväng men det är en sån snöstorm så jag tror jag går lite senare. Alexander ska få sin lillajulsklapp så jag måste gå förr eller senare. Jag undrar ifall de har Black friday erbjudanden där och ifall de ännu har det, hoppas det! :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?