NA-KD wanties

2016



NA-KDs hemsida 
 
 
Jag vaknade för inte så länge sedan, har druckit varm saft nu med honung och äter kokosbollar till frukost haha. Ligger bara i soffan och försöker bota min förkylning men det är inte så lätt. Jag vet ju att man ska vila och dricka mycket men det känns inte som att det hjälper så mycket. Något jag kan göra är ju att se på serie och blogga så det kommer jag nog göra hela dagen. 
 
Att vara sjuk ger ju som sagt mera tid åt att blogga. Så nu har jag lagt ihop några modeller som bär sjukt snygga kläder från NA-KDs hemsida. Priserna på kläderna är väldigt dyra men jag har valt ut plagg som ligger på 20-50 €. Chokers tycker jag lika mycket om som lace up plagg, som jag älskar. Jag äger en choker som jag köpt från glitter men funderar köpa flera för det är ju så himla snyggt. Partytröjor vill jag gärna ha flera av! Men jag har en shoppingregel nu om höstrarna och det är att om jag ska köpa en vanlig långärmad tröja så MÅSTE den vara av ett tjockt och varmt tyg för annars kommer jag bara att frysa, det har jag på klart. (Inlägget innehåller affiliatelänkar)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?