Paket från Cocopanda.fi

2016



 
 
 
 
Vems cykel cyklade jag på riktigt när jag beställde 7 produkter från Cocopanda.fi på deras "Single peoples REA" dag, haha. Jag är långt ifrån singel så känner mig lite fräck som säkert gjort slut på någon reaprodukt som någon singelmänniska längtat efter. Fast nånej shoppingpolisen får ta mig då ;). Det som jag beställde var 2 julklappar, två produkter som syrran ville ha och 3 produkter till mig själv.
 
Till mig själv så köpte jag en primer från NYX som jag har hört att är bra, jag blir alltid glansig under min makeup så hoppas en "shine killer" ska hjälpa mig. Nummer två är en till produkt från NYX som är ett "setting spray" som ska hålla min makeup på plats hela dagen, den ska fungera bra i alla väder så ska bli kul att testa och se. Sist men inte minst så köpte jag en akryllåda som passar perfekt att ha vid sminkbordet med tops och bomullspaddar, då jag sminkar mig. 
 
Skönt med fredag nu efter första praktikveckan. Ikväll kommer jag bara att ta det lungt och mysa med choklad och serie. Det förtjänar jag eftersom idag fick jag veta klartecken på att jag blir STUDENT i vår!! Jag är så glad över mina resultat också, jag fick över mina förväntningar, speciellt i modersmål. Imorgon kommer jag göra "GALAlistan" så glöm inte att kika in och titta då! Ha nu en härlig fredag, du förtjänar det! ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?