Redo för vintern outfit

2016



 
Jacka: H&M / Tröja: H&M / Jeans: Cubus / Skor: Dinsko (tror jag det var) / Öronmuffar: Cubus
 
Efter att ha shoppat mig ny jacka, tröja och öronmuffisar så börjar jag känna mig redo för vintern. Har ni hört att ikväll klockan 11 så ska det börja snöa och det kommer sluta imorgon klockan 9 på morgonen, det sägs komma mycket snö. Vad tycker ni om det då? Själv så vet jag inte om jag vill ha snö eller inte, jag har nog ingen skillnad. Till bloggalan får det faktiskt komma snö så alla får ta fina vinterbilder :). 
 
Idag avslutade jag mellanskedet med bilskolan och nu kommer jag vänta ett år på att göra det fördjupade skedet. Idag hände något som känns så himla roligt men ändå så himla sorgligt. Idag var min sista skoldag för iår. På måndag börjar min 6 veckors praktik med 4-5 åriga barn och därefter får vi jullov och vips så är det nyår och 2017 är i full fart. Så jag kommer sakna att få vara med kompisarna på dagarna men å andra sidan så är det skönt att få komma bort ett tag från läxor och sådant. 
 
Imorgon ska jag kliva upp ur sängen med stora steg och ta mig an att gå och köpa ett gymkort, jag har ännu inte köpt ett månadskort men jag tänkte börja med 3 månader som kommer kosta mig 105€ men det är ju en investering i mig själv så då tycker jag det är värt det. Vem vet, kanske jag lever lite längre av det eller orkar springa några extra 100 meter ifall jag blir jagad ;). 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?