Välkommen till vårt HEM

2016



 3 tavlor som jag har ritat hittills, mera kommer att ritas.
 Blåbärsmuffins och vaniljglassdoftljus ♥
 
 
 
 
 Älskar vår dammsugare, lättare, snyggare, går snabbare, roligare och så mycket skönare för ryggen.
 Mitt sminkbord och skrivbord, men just nu mest sminkbord. Detta är tillfälligt, mycket ska ännu fixas såsom spegel och ledsjöar så detta har ni inte sett klart om.
 Bordet och stolarna som vi har målat själva och nyköpta sittdynor
Kistan, som vi använder som soffbord, har vi också målat själva.
Älskar kuddarna ♥
 
 
 
Min 70€s lampa från Ikea som är ställbar och vårt sovrum ska ännu fixas mera.
 
ÄNTLIGEN kan jag visa er min och Zanders lägenhet! Jag borde ha gjort detta för 2 månader sedan men det tog flera veckor för oss att packa upp allting. Vi har ännu en hylla, två speglar, ledsjöar, två flyttlådor, dekorationer och massa smådetaljer att fixa, men det tar sin tid så jag vill ändå visa er hur det ser ut just nu. Jag tycker jätte mycket om vår lägenhet och jag trivs SÅ bra. Vi har tre rum i vår lägenhet + badrum och balkong. Det är super skönt att ha köket och vardagsrummet i ett så att man kan se på tv medan man diskar och att ha ett eget rum för sminkbord och Zanders skrivbord. Nu har jag inte fotat allting i vår lägenhet men det är för att jag funderar göra en video på det istället, så vi får se om det blir något av det.  
 
Idag så ligger jag hemma med min förkylning som jag haft i mer än en månad nu. Jag hostar och är hes. Igår testade jag också feber och det var 37,5 och eftersom vi snart har praktik så tänkte jag ta en dag och vila ut. Igår så hade vi öppethus i vår skola och vi var i skolan både på dagen och på kvällen för att informera om vår närvårdar-linje. På dagen var vi guider till niorna från olika skolor och informerade om vår linje, på kvällen informerade vi om linjen och övade på Looptest. 
 
Först nu fick jag ett kort att få gå till posten och hämta ut min galaklänning, det tog lite längre än vad jag förväntat. Men jag kan inte hämta det ännu eftersom jag har ingen bil. Min bil ligger ca 3 km bort längs en gata och startar inte. Idag får jag förhoppningsvis tag i startkablar så DÅ ska min bebi hem igen. Ni har väl inte missat SNÖN? Det har jag haha, men såg på snapchat att det hade snöat. Nu ska jag se vidare på Jocke och Jonnas serie, ha en bra onsdag gullisar! :)♥
 



Lina

Super snyggt!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?