Vardagslyx

2016



 
 
Veckan startade superbra med att Zander var en ängel som hämtade pizza åt oss så vi bara kunde mysa resten av kvällen. Men nu ligger jag ju sjuk i soffan och har varit hemma idag. Imorgon kommer jag också att stanna hemma. Tittade nyss klart på filmen Me before you och den var riktigt bra. Snart så kommer Emelie att komma hit med en låda kokosbollar så det längtar jag verkligen efter! 
 
Har annars fått riktigt torr hy nu på sistone, även om jag haft torrhy hela tiden så är det riktigt extremt nu. Jag har googlat runt massor och tycker att allt slutar med att man ska använda olivolja i ansiktet. Så ska köra på det nu framöver. ar ni börjat fundera på era julklappar ännu? Jag insåg just att det börjar vara försent att beställa från ebay ifall man vill det, jag som hade så många ideer därifrån men får ta det till födelsedagar istället. Det har alltid tagit en ca månad för ebay grejerna att komma så vågar inte riskera det. Något som jag älskar och tycker är perfekt som julklapp är dessa produktförpackningar som finns i varannan butik. Det kanske bara är jag som skulle uppskatta en sådan, jag vet inte, är ju lite beroende av att testa nya produkter så hihi. Ha en mysig kväll nu sötnosar, så ska jag lägga på bloggalan på tvn. :)
 



Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

mumms


Josefine Svärd

http://josefinesvard.blogg.se/

Blev pizza här hemma med faktiskt haha

Svar: Va bra, det behövs ju lite nu som då! :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?