Dagens fulla schema

2016



Vest: H&M / Jeans: Gina Tricot / Skor: Butik i Tammerfors / Marmormobilskal: Ebay
 
 
 
 
 
 
 
Good evening folks. Idag är det lördag och idag har jag gjort en del. Jag har varit med Zander till Masku och bytt vår soffa till rätt färg eftersom vi hade fått den i fel färg så vi fick vänta en hel månad på rätt färg, suck. Sedan åkte vi och handlade till Minimani nu när det är fullt med billiga priser på mat och grejor, efter att vi åkt tillbaka till lägenheten, som ligger sågottsom bredvid Minimani, så åkte vi till Pikku Quattro på pizzaaa. Nu senare på kvällen så har vi cyklat till en park som ligger bredvid vårt höghus och kollat in den och där var såå många gulliga änder och ankor eller vad de nu kallas, synd att min telefon dog för annars skulle jag ha tagit mera foton. Men usch vad kallt det är hörni. Alltså jag cyklade med en stor halsduk, vinterjacka och vantar...och jag frös som bara den. Vilket TUR att det bara är 9 dagar kvar till vi åker till Spanien!!!♥ Åh ljuuva Puerto Rico vad jag längtar!
 
Jag kommer dessutom att filma när vi är där så bara jag lär mig ett redigeringsprogram så kommer videon att dyka upp på youtube antagligen. Ska bli så kuul! Jag är lite deppad över en sak och det är att jag inte hann beställa massa sommarsaker från Ebay nu till resan eftersom det tar en månad för sakerna att komma. Men nu ska jag slå till med att beställa en bikini från nelly.com så att den kanske hinner komma i tid, ha det så bra guys! :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?