Macadamias hårinpackning

2016



 
Klick! Än en gång har jag klickat hem denna underbara hårinpackning från Macadamia. Den heter Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque och jag köpte den HÄR för 30€ med frakt och allting till. MEN då köpte jag den största, som är 500ml, medan det finns 100ml och 250ml (den vanligaste). Den som är 250 ml ligger på 18€ så den kan jag rekommendera till er som vill testa den, ni kommer inte bli besvikna.
 
Denna hårinpackning ska reparera håret på djupet och helt enkelt ge håret nytt liv. Det stämmer helt kan jag säga er. Jag har tipsat om denna produkt tidigare också men den är så himla bra så måste skriva om den igen. Den har en doft som tar en till paradiset och tar verkligen bort det risiga i håret och gör det friskt och lent efter bara någon användning. 
 
Denna hårinpackning ska man använda i duschen efter man tvättat bort schampo. Man tar en stor klick av masken och fördelar i hårlängderna och låter den verka i 7 minuter. Den borde ge ännu mer effekt destu längre man har den. Tiden går riktigt snabbt om man tvålar in sig medans eller rakar benen eller något. Sedan är det viktigt att stänga hårstrånen genom att använda ett balsam efter. 
 
Om ni känner att ert hår börjat bli torrt nu till vintern eller annars är slitet från platttången så köpköpköp! HÄR kommer ni direkt till produkten!♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?