18 and legal

2016



 Sitter på vårt tillgjorda beerpong bord! ^^
 
Malaxlimpa, räkröra, ost, avokade. You know my favourite♥
 
Maxmos franska chokladtårta, värt varenda 27€ :D Tack A!
Fick välja en klocka + 18 +18 minuters massage!
 
 
 A bjöd mig på Texas grillsteak på Amarillo!
 
KÄNNS BRA NU. Ja, nu känns allting riktigt bra för i lördags var min stora dag! Dagen blev så bra. Jag fick vakna bredvid min kärlek, hade min första förfest (haha), fick äntligen åka på bar och vara med mina två bästavänner. Men med alla bra kvällar kommer det åska. Min åska var att vi köade långt över en timme för att slippa in till Oliver's inn men när vi var längts fram i kön så kommer det folk ut hostandes från baren...Det hade tydligen varit tårgas inne vid scenen, sedan skulle polisen komma dit ,så vi skulle få vänta lika länge till. Vi orkade inte mer och gick till en annan bar. Men det var roligt med gratis drinkar och shottar, mycket godare än vad jag förväntat mig, hah! Besökte iaf O'Malleys och Hullopullo. Men gud så mycket folk det var, tänkte ju aldrig slippa fram när man gick någonstans. Nåja, vi kom hem runt klockan 5 på natten och gick och la oss på direkten. Vi kör nästa helg igen, men då ska jag in till Ollis!
 
Igår skrev jag ju engelska hörförståelse studentprov! Det gick helt okej faktiskt förutom att i början av provet när vi skulel ta på oss hörlurarna så hade mina så högt ljud så jag fick snabbt kasta av dem och ställa om ljudet, så jag missade börjanet av hörförståelsen, vilket sög. Idag är jag hemma från skolan så jag ska ligga och kolla på Netflix hela dagen. 
 
Ni har ju inte fått se lägenheten ännu heller! Men allting är så råddigt eftersom vi fortfarande monterar ihop saker, men det börjat falla på sin plats. Har dessutom ännu saker att hämta från Ikea eftersom det var slut i lagret när vi var dit, suck. Men nu ska jag äta räkröra till frukost och se på serie, hejps! :D
 
 



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

GRATTIS i efterskott fina du!

Svar: Tack så mycket! ^^
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?