Sista skrivningen

2016



Oj gud hörni, nu var det längesen sist! Jag har haft fullt upp med studentskrivningar men imorgon är äntligen den sista skrivningen avklarad och fan vad jag ska fira. Synd att jag har matte imorgon, vilket jag suger på, så kommer troligtvis stressa mig över det hela kvällen eftersom jag hade tänkt öva ikväll men nu kan jag inte det. Vet ni varför? Jo för att jag måste lämna in min miniräknare och maols tabellbok till en lärare och sen får jag tillbaka den imorgon bitti när skrivningen ska börja. Det är just för att man inte ska kunna fuska genom att programmera in lösningar och sånt på miniräknaren.

Jag kan iallafall berätta att jag testade på Vasas cinemabowling i lördas med Zander, hans kusin och hennes pojkvän. Tiden gick så snabbt så man hann inte bowla så mycket. Nåja jag förlorade första rundan och vann den andra rundan, haha så det gick väl helt okej. Sen så var jag ju också på Vasa by Night i onsdags och samlade alla stämpel så jag fick mig en tröja, sen skaffade Zander en till tröja åt mig så nu har jag två hihi! Annars så har jag börjat komma igång ordentligt nu med bilen min, det är ju alltid svårare att köra sin egen bil än bilskolelärarens bil. Men det ska bli kul att ta tag i bloggen ordentligt nu efter denna vecka, då ska jag verkligen prioritera bloggen först! Det är så synd att tiden är så knapp, dessutom nu när jag bor med Zander så vill jag ungås med honom när han kommer hem från skolan, men jag ska verkligen börja satsa nu. Hoppas ni får en fortsatt bra dag så hörs vi senare! <3









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?