Detta är varför jag är glad idag

2017



 
Idag har jag jobbat i Sundom och det kändes så himla bra att få vara med barn igen, har verkligen saknat det. Har inte jobbat på ca 2-3 veckor nu så det var verkligen på tiden. Imorgon i skolan ska de finska kosmetologerna göra manikyr på oss svenska kosmetologer och därefter ska vi svenska få göra valfri behandling på dem. Sedan tar vi ännu en till helg! Snart är det ju jul också, jisses, förra året hade jag massor med julfiilis så julgrannen stog uppklädd ända till APRIL. Helt sjukt haha, men bodde ju i Portugal under hela mars förstås så då fick Zander dras med granen haha. I år blir det lite annorlunda när jag har kissorna, köpte ju granen och hela paketet förra året å det blev ju över 100€ så vill helst inte att kissorna hoppar sönder den haha. På lördag blir det ju dansshow på Variska! Få se hur nervös man kommer bli, håller ännu på att införskaffa mig kläderna, danserna sitter ju inte perfekt men sålänge jag minns alla rörelser och inte blandar ihop danserna så är jag nöjd!  
 
Det börjar ju närma sig 2018 nu! Jag är nog mest taggad över flytten. Jag flyttar alltså i min första egna lägenhet! Åh vad kul att få inreda, jag kommer satsa på att få det mysigt och motiverande. Åh och sen åker jag ju till Bali♥♥♥♥♥. Men det slutar inte med Bali, no no. I April blir det ännu en ny resa! Say whaaat. Dock -50 grader kallare än Bali. ^^
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?