Gellackning & Jullov

2017



 
 
Såhär blev mina naglar ↑
 
 
2 dagar kvar till JUL och jag har tagit jullov! Nu den sista veckan i skolan så har vi övat och lärt oss om gellackning. Kawther har lackat mina tånaglar röda och Anna & Nathalie lackade mina handnaglar i en höstig färg men jag ville ha lite glitter på naglarna aswell så det blev mera vinternaglar. Tycker det blev riktigt fina färger och dessa nagellack kommer då att hålla i ca 2 veckor. Jag kommer även själv att köpa en UV-lampa och börja göra på kompisar och mig själv. Det var iaf riktigt kul att få testa på gellackning/Shellac.  
 
 Idag har jag bara njutit av ledigheten. Har lagat lyxfrukost med räkröra på malaxlimpa, smoothie & grönt te. Kom just hem från Posti, har hämtat ut en julklapp och nu inväntar bastulyx med allt från peeling till masker. Måste njuta av den nya bastun nu här på vårt boende då det bara är ca 8 dagar kvar tills jag flyttar. Ååå kommer sakna detta ställe, nära till butiken, jätte mysigt springställe längs vattnet och gåavstånd till jobbet. Nåja, ha en fortsatt trevlig julefredag nu alla! ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?