sista danslektioner & jeanskris

2017



Wazaca i lördags.
 
En ny vecka har börjat och jag börjar som vanligt med en ledig måndag. Har tagit det lungt hela helgen och sett på youtube, städat och sett film pånytt. Ikväll blir det tacokväll med grannarna och därefter min sista dancehall lektion. Jepp, höstterminen är slut nu och nästa lördag den 16.12 har vi julshow på Variska. Men no worries för igår betalade jag vårterminens avgift och jag kommer fortsätta att dansa på både Dancehall och Female Vibe. Jag märker stor skillnad från då jag började i höst och nu, har lärt mig jätte mycket. Saker som jag inte klarat av förut har jag fått öva in många gånger tills det går och jag brinner verkligen för dans. Om jag måste välja på vilken som är roligare så är det nog Female vibe.
 
I fredags var jag och shoppade i GW med Nathalie och fick med mig hem en klänning och en ögonbryns penna som var väldigt annorlunda. Ska prova den och se om jag recenserar den senare. Jag provade även ett par jeans som satt som en riktig smäck så det fanns inte bättre heller! Jag velar ännu mellan storlek xxs och xs, xxs sitter ju perfekt men alldeles för tajt haha. Fast jag gillar inte jeans om är lösa och nere vid benen blir de lätt lösa om jag tar xs, hmm måste nog åka in och prova dem idag igen. Har ändå inget skillt att göra nu, ligger bara i morgonrocken framför tv:n haha. Vi hörs senare, ska nog dra in en sväng till stan nu! ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?