Morgonlistan

2017



 
När stiger du upp? På helgerna brukar jag vakna mellan kl. 10-12 och då brukar jag ligga på mobilen en halvtimme och sedan se på youtube på Ipaden i en halvtimme, sedan stiger jag upp.
 
Det första du gör varje morgon? Tittar på telefonen som alla andra haha.
 
Hur lång tid spenderar du i badrummet? Inte alls länge, jag sminkar mig vid mitt sminkbord och efter ansiktstvätten smörjer jag in mig i ett annat rum.
 
 
Äter du frukost? Oftast, det brukar vara ett äpple eller chokladflingor hihi.
 
Är du morgontrött? Ja det brukar jag vara, men det kommer och går ifall jag är mycket trött eller lite.
 
Hur länge tar det att göra dig klar till skolan? Det brukar ta ungefär 20-30 minuter, beroende på om jag sminkar mig eller inte.
 
 
 Vilket alarm har du? På min Iphone 6 så har jag "nattuggla", den är harmonisk och snäll :D.
 
Hur ser en perfekt morgon ut? Jag vaknar klockan 11 och får kramas med Zander i en timme, sedan spelar vi ett spel vi är beroende av (haha) och därefter går han upp och gör en malaxlimpa med räkröra, ost och avokado till mig som han kommer med till sängen. Visst låter det naaaais haha.
 
Hur går du klädd på morgonen? Jag är väldigt frusen så jag har en mysoutfit jag alltid tar på mig på helgerna. På skoldagar så klär jag på mig direkt.
 
 
Hur ser din morgonrutin ut? Vaknar av första alarmet, har färdigt valt ut kläder som jag går och klär på mig i köket så att jag inte väcker Zander, tvättar ansiktet med vatten, går till sminkrummet och smörjer in mig, väntar 5 minuter innan jag sminkar mig, sminkar mig, slänger i mig en snabb frukost, tvättar tänderna och sen ivääg ut.
 
Godmorgon mina fina läsare!♥ Idag är det lördag och jag påbörjar mitt sportlov. Mina planer för nästa vecka blir att åka till Lapu och köra snowboard, tatuera mig iiik, spendera min sista tid i Finland med min pojkvän Zander och sedan förbereda mig inför Portugal. Har ni planerat in något speciellt på sportlovet? :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?