Ny ögonkräm? Lumene har -50% rea!

2017



Hej på er! Jag måste bara tipsa er som söker en bra ögonkräm att Minimani i Vasa har -50% på en del av Lumenes produkter från den 21.1 - 29.1 tror jag att det var, så om ni söker någon ny ansiktsprodukt så passa på! Jag köpte idag en time freeze ögonkräm som kostade 22,50€ men -50% på det så blev det bara 11,25€, super värt det tycker jag. Denna ögonkräm ska reducera mörka ringar under ögonen, fina linjer och ålderstecken. Jag har hört att man ska börja använda ögonkräm efter att man börjat använda mascara så därför köpte jag denna även om rekommenderad ålder låg på 35 år och över. 

Annars så har vi firat min syster Jessika som fyller 20 år imorgon med lite tårta i Vörå. Hon hade dekorerat marängtårtan med kinder choklad, så tårtan blev en dröm! Vad tycker ni annars om min nya mysoutfit? Lätt de skönaste kläderna och perfekt att ha efter duschen eller när man annars fryser, jag ska bo i dessa kläder känner jag. De är från Cubus och fick -10% rabatt när jag blev medlem hos Cubus så det ska ni inte missa! Ni kan ladda ner deras app för att få er egna rabatt. Nu ska jag gå och skölja ur min tandblekning, ha det så bra! ❤️












 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?