Nya klackisarrrr

2017



 
 
Köpte dessa klackar på Black Friday rean men först nu kom de upp i bloggen, haha. Jag älskar de högskaftade stövlarna när de är så bekväma men de andra klackarna så har ett band som skavar som bara den så det måste jag nog byta ut. Idag har vi varit guider till engelska studerande och haft lite visning i vårdklassen och dessutom varit i skolan till 15:30, vilket börjar bli väldigt länge sedan. Slutar oftast 14-15. Jag och Emma har bollat lite med framtidsplaner och det slutade med en företags ide, skulle leva drömmen om det uppfylldes, so never say neverrrr. I helg känner jag att jag vill på bar eftersom det är beachparty på Ollis, fast vad ska man ha på sig egentligen? Jag känner även att jag blivit beroende av Subways dubbelchoklad kex, icke så bra. Hoppas ni hittar något positivt i måndagen, pusss!♥
 
 



ellen - tävlingsryttare

http://ellenshorselife.blogg.se/

OMG så snygga!!

Svar: Ja visst är de! 😍
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?