Vilken jävla otursdag

2017



 
Tisdag it is, eller snarare tskitdag. Allt har gått åt skogen idag. Jag skriver på Zanders dator så ni fick en bild från arkivet så ni veeet. Men ja, kom vääldigt försent till skolan idag, bråk hände, min termos läkte en oboysjö i min skolväska så alla mina papper och min personliga kalender blev brunt och blött, bråk fortsatte, ska koka makaroner men när vi hällde bort vattnet så åkte makaronerna ner i den smutsiga diskhon, åkte till citymarket för att handla en produkt som såklart var slut och sitter ensam hemma och tråkar. Så har min dag varit. Fast man måste ju se lite positivt också i såna här dagar och det var väl att jag hade 1 timmes skoldag. Just nu sitter jag och äter upp Alexanders choklad, hihi han fick det som en julklapp så han har haft gott om tid att äta det men NOPE då måste väl jag ingripa. Inte undra på att han har börjat gömma glass och godis från mig, upsidupsi. Ska titta på säsong 3 av PH nu eftersom jag har helt missat att se på den så ha det bra! ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?