Jag har fått sommarlov!

2017



 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Hundra år sedan jag vet, för mig känns det så. Jag har hunnit med några fina sommardagar och två stranddagar. Midsommar firade jag i Molpe och gårdagens helg spenderades i Österö vid villan. Nästa vecka blir det Vörådagarna och efter det så kommer jag berätta en jättttttte kul nyhet! Sedan så kommer ju kusinen Ida från Sverige hit i någon vecka så då kommer vi hitta på en del. Jag var ju min sista dag på jobbet ifredags så nu har jag fått sommarlov! Har faktiskt väldigt "lejdon" över det, kommer sakna alla barn något otroligt. 
 
Idag har jag designat min kalender till hösten, det har tagit allt för många timmar haha. Men jag är så jvla taggad på att få börja på kosmetolog, kan inte vänta!! Haha jag vill bara att sommarlovet ska vara över, vem vill ens det? Nu ska jag iväg och handla mat så vi höress♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?