New gelnails

2017



 
 
 
Hej på er! Nu har jag och Emma testat på att göra gelnaglar som ska hålla i en månad tills nagelutväxten blir för lång. Priserna här är ju som sagt väldigt låga, så kan ni gissa vad detta kostade? Det kostade ynka 20€, och påfyllning kostar 15€. I Vasa kostar det mellan 60-100€. Syrran hade betalat 75€ för sina gelnaglar. Så jag och Emma kommer göra påfyllning innan vi åker hem. Jag gjorde fransk manikyr med lite diamanter och det känns riktigt bra. Mina naglar har aldrig varit så fräscha som de är nu, 2.5 timme tog det att göra naglarna. Damen som gjorde våra naglar var jätte trevlig och kunde riktigt bra engelska. Jag kommer definitivt gå dit på massage också och kanske pedikyr. Det fanns en salong där 1 timmes massage kostade 10€ men hon som jobbade där kunde inte alls engelska och bara babblade på portugisiska till oss, så dit vill jag inte gå.
 
Nu har Kajsa kommit hit (Emmas brorflickvän) så vi har gått en lång väg ner mot det stora centrumet av Lissabon och ätit där, men eftersom det var så gott som bara nerförsbacke dit så tog vi Ubertaxi tillbaka upp för den långa vägen. Imorgon kommer Emmas mamma hit också så ihelg ska vi ta tunnelbanan under jorden till Cascais, vilket sägs vara en riktigt bra strand. Vädret säger 24 grader och sol så det vill vi inte missa. Nu ska jag börja föra över mina videoklipp så det blir till en vlogg någongång, men det ser ut som att det bara blir en vlogg. ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?