Skincity

2017



 
 
 
 
 
Har ni hört talas om Skincity? Om det är något som intresserar mig så är det hudvård! Vi håller ju på att lära oss om huden i skolan nu just, så gissa vem som är taggad på att gå till skolan på mårnarna, haha. Vår lärare började prata om Skincity och jag gick genast in på deras hemsida. Jag fann en blogg, en nätshopp och ett hudtest. Jag klickade på hudtestet och där skulle man fylla i information och hur ens hy ser ut, om man har rynkor, torr hy, finnar och liknande. Jag kryssade i det som jag visste o min hy och la även med en bild på mitt osminkade ansikte. Det tog inte alls länge, efter 2 timmar så hade jag fått från en hudterapeut på skincity  en helt egen hudvårdsrekommendation för just min hy. Jag var lite skeptisk i början men när jag kollade vad det var för produkter och när jag läst på ett tag så insåg jag hur logiken föll på plats. Detta var ju precis vad jag behöver! Priserna på produkterna var ju väldigt höga, runt 20-30€/st. Men samtidigt så kanske det var dags att satsa lite mera istället för citymarkets billiga produkter som inte direkt gjorde någon nytta.
 
De rekommenderade mig produktserien Paulas Choice, har hört att hennes produkter har gjort stor skillnad för många. Så jag valde att lägga 3 av hennes produkter (av ca 10 som var rekommenderade) i min varukorg och priset blev snabbt över 80€. MEN, jag brinner ju för produkter så jag körde på. Produkterna kom från Täby i Sverige och jag tror seriöst att det bara tog 2 dagar för produkterna att komma! Sjukt snabb leverans och paketet var ju bara det gulligaste. På köpet fick jag två testprodukter, en kokeshi samt en necessär. På bilden ser ni en ansiktsrengöring, ett serum och en exfoliant (peeling). Enda felet var att jag hade beställt ett ansiktsvatten istället för rengöringen som nu håller på att korrigeras, det råkade vara ett packningsfel. Jag skulle ha beställt mera produkter men när man väl påbörjar en ny produktserie så behöver man låta huden få vänja sig några veckor före man kör på hela serien.
 
Jag är riktigt nöjd med detta, har ännu bara provat produkterna och de känns behagliga och speciellt peelingen som man ska lämna på huden utan att tvätta bort ( den innehåller inga korn) så känns lyxig. Hoppas att jag hittat produkter som passar mig nu. Varför inte göra hudtestet du med? Ifall du är intresserad så kan du klicka HÄR för att göra testet. Eller gå in och kika på BLOGGEN eller NÄTSHOPPEN. Ha det bra underbara läsare!♥ PS. Jag fick även en 10% rabattkod när jag gjorde testet och deras frakt till Finland är gratis.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?