Happy weekend!

2017



 
 
Någon som missat att det är fredag idag? Nuförtiden så bryr jag mig faktiskt inte ens om helger, är riktigt nöjd över att få öva upp ett nytt yrke. Kosmetolog är nog ett av de bästa valen jag gjort, enda jag gör är att längta till skolan haha. Idag har vi övat fotvård och fotmassage hela dagen, vi har även tagit med skalpell nu också! Nu har jag även hittat en passlig kosmetologtröja åt mig, den är så himla fin, får ta och visa er sedan när den anlänt. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Heij på er. Texten jag skrivit ovan så skulle ha varit fredagens inlägg men det hade buggat sig så även om jag tryckte på publicera så hade det inte fungerat. Menmen jag hade en riktigt bra dag i lördags med Emelie, hon är och har alltid varit den som jag kan ha roligast med. Vi shoppade på dan och sedan blev det vinkväll och därefter ut på bar. Hade jätte kul där, detta lever jag länge på även om jag är krabbis än idag haha. Nästa helg firar jag att jag påbörjar mitt sista tonår, jag fyller nämligen 19 bast. Kommer fira med tårta och de närmaste i släkten på lördag och på söndag är det 19 års dan. Hade annars fotat en bild med Eme till bloggen men såklart så har den gått upp i rök haha mondays.
 



Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Sööt! :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?