Jullovs dagar

2018



 
 
 
Gokväll på er! Mina jullovsmornar och kvällar har varit densamma nu i 3 dagar. Jag har vaknat runt klockan 13 och ätit mysli med joghurt och sedan druckit te och sedan har jag försökt att packa upp kvarlevorna i flyttlådorna och på kvällen har jag gått ut på promenad. Jag är ingen som gillar att gå, älskar att springa men nu när jag varit instängd i en mindre lägenhet så länge så känner jag att jag bara måste ut, hah. Har annars bara tittat på serie/youtube/hört på poddar. Fast janå idag gjorde jag några träningsövningar för att komma igång. Kan inte riktigt kalla det bikinibody inför Bali i slutet av Februari, för känner inget behov att ändra något. Men man ser ju friskare och starkare ut om man är lite mer vältränad så därför tänkte jag få in lite styrketräning i vardagen. Jag börjar pånytt på dansskolan först den 15 Januari så det är ännu någon vecka kvar till det.
 
Skolan börjar ju också på måndag den 8:onde! Är lika taggad som vanligt jag haha. Jag är så intresserad av utbildningen och om jag ska vara ärlig så saknar jag lite prov och läxor, för det har vi väldigt sällan. Sedan vi började i augusti så har vi bara haft ett prov och 3 läxor tror jag det var, om inte 2. Vi har också slutat klockan 13 eller 14 på dagarna så man har haft mycket död tid hemma, men har ju förstås fyllt ut det med dagisjobb. Funderar att börja vikariera på åldringshem nu också. Menmen ha en skön kväll nu alla läsare!:)♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?