Vad blank is kan göra...

2013



Onsdag... finns fortfarande inte mycket att berätta. Vi funderade på julprogrammen som alla nior brukar ha på julfesten, vi tänkte skriva "julklappslistan" men iår kommer vi inte ha någon och knappast de kommande åren heller. P.g.a dold mobbning via den. Nåja, Jere kom till mig efter skolan och vi började julpynta och städa mitt rum, hihi du är bäst! Fick upp några saker, haha sen så gick ju gardinerna sönder! Har fått mig en hel del skratt idag också, föreställ dig själv hur det ser ut när en katt springer på blank is. Haha sötnos!  När jag gick med Jannike, Filip och Emelie till S-market så såg vi först en pojke med cykel som föll på isen när en av hans kompisar pratade med honom (hahaha) och sen så föll en flicka från skolan. Hah ojoj jag och Jannike var tvungen att gå i armkrok hela vägen tillbaka! Heh nåjaa, det fanns visst en del att berätta! :D
 
Haha dagens:
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?