Snöat i Vörå

2013



När jag vaknade i morse 10 tiden, så kollade jag instagram sådär snabbt. Då såg jag en massa bilder på gräsmattor, tak och föremål och de var täckt med lite snö. Min första reaktion var att vippa upp persiennerna och titta ut genom fönstret, men där fanns inge snö. Så vaddå, har det snöat överallt förutom i byn Tuckor? Haha lika bra det för vill verkligen inte ha vinter ännu, jag fryser allt för lätt. 
 
Nåja, hann inte göra kolsås igår eftersom vi fick gäster. Men idag ska jag göra det! Fast nu ska jag ta en dusch och lägga i massa nya produkter i håret. Ska nämligen ikväll beställa tid till frissan, nu ska håret färgas!
                                                     Himlen är ju helt vit och dimmig men inge snö...
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?