Min bästa vän genom elden

2014



Finns så myket som jag ångrar, men man lär sig av sina misstag. Ingen är perfekt! Sedan vi inte ens kunde prata så har vi lekt ihop, har en bild på oss där vi ligger på varsin "snuttefilt" och bara är bebisar! Vi har nog gått igenom barndomen, tonåren, puberteten och allting tillsammans! Men man skaffar alltid nya vänner, men jag vill att du ska veta att du har alltid varit min bästa vän♥ Alltid har vi gått som påskhäxor tillsammans när vi var små, nästan iallafall ;). Vi har varit lika knäppa, dumma i huvudet, söta, konstiga och jag glömmer aldrig hur vi båda skrattar och aldrig kan sluta skratta! Jag vill aldrig mista dej Meeemi♥ Jag behöver ingen förutom dig vid min sida för att säga, det är du och jag mot världen! Ännu ett grattis på din födelsedag, sweet 16! ♥
 
 



emelie

SÖTA ÖDE VA GOLLO DUE! älskar dej baby <3 du och jag, nela å ello ;) puss tack sötis va snäll å sööt due <3

Svar: Hihi älskar dig å, PUSS!! <3<3
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?