Sommarens mål

2015



Nu har jag avklarat de två första sommarjobbs dagarna. Första dagen är ju alltid värst som man brukar säga, men det borde gå lättare för var dag som går. Jag fick höra idag att självsäkerhet varar längst och på ett ålderdomshem så tror jag att det stämmer bra in. Och som person så är jag glad, omtänksam och ivrig, och det syns tydligast när jag möter nya personer, men jag är inte självsäker. Så det kommer nog bli utmaningar för mig, jag vill alltid dubbelkolla hur man gör så att det inte blir fel. När juli är över så ska min lilla självuppfattning ha ändrats och när jag börjar skolan i augusti så ska det märkas att jag har nått mitt mål.
 
Så när sommaren är slut så ska jag få lägga till självsäker på min lista. 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?