Idea Park shopping

2015



 
Mobilladdarsladden som lyser i blått så köpte jag hos TIGER för 4 €, A-vitamin nattkrämen kostade runt 14€ hos Apoteket. Jag köpte också riktigt snygga underkläder i svart och rosa men de lägger jag inte upp i bloggen. En julklapp till Alexander hittade jag också! Jag vet inte hur det är med er, men ja, jag vet redan vad jag ska köpa för julklappar till mina vänner. Jag började fundera över dethär redan i oktober, jag är väldigt taggad antar jag haha.
 
Annars vill jag bara berätta att jag har blivit sjuk och att jag som tur är ledig idag. Jag ligger i Alexanders säng nu med två filtar runt mig, en rinnande näsa och en hes röst. Jag har inte kollat febern ännu men jag är säker på att jag åtminstone har stegring. NU har jag inge mera skola förrän nästa år, skööönt! Vi har 6 veckors praktik fram till jullovet, men i januari händer det något väldigt synd. Nämligen att Alexander åker in i militären :(.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?