The secret circle

2015



 
Hej på er! Jag har börjat se på en serie som heter the secret circle. Jag gillar ju serier som gossip girl, 90210 och one tree hill, ni vet, de som handlar om drama och kärlek men denna är lite annorlundare. Haha inga pojkar vill se serier med mig framöver. Nejmen jag hatar skräckfilmer, jag gillar inte tortyr, upprivna kroppar osv. Denna serie som jag nu har börjat se på så har övernaturlighet, tonårsdrama och skräck som ingredienserna. Jag började se på serien eftersom jag verkligen gillar huvudpersonen, hon är min favoritskådespelare och jag vill försöka "öva upp mig" så att jag blir mindre rädd för skräckfilmer. Pretty little liars serien så älskar ju jag, men den är nog på gränsen till för läskig haha.
 
Jag har väldigt svårt att fastna för serier men här är det alltid spänning och människorna är ju jätte snygga. Jag brukar se serien på putlocker.is eftersom att jag inte hittar serien någon annanstans, det finns ingenstans med svensk undertext heller och jag har bara hittat 1 säsong så den är nog något som jag tittar på för att ha någonting att göra på dagarna. Ni kan ju googla "the secret circle season 1" om ni vill titta på den.
Har ni någon bra tv-serie på lager?








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?