Tillbaka till internatet

2015



Nu har det gått en månad sedan jag flyttade in hos Alexander och busskortet löper ut idag. Det blir att flytta till internatet ikväll även om det bara är 2 skoldagar kvar. men vi har fått slutat en halvtimme tidigare två dagarn denna veckan och I måndags hade vi bara 90 minuters skoldag ( fast jag fick vänta 3 timmar på bussen). men snart är det slut på bussväntandet. Kan ni gissa vad jag gör nu? Jo jag sitter i skolan och väntar på bussen haha.
Vädret suger ju, det bara regnar och är kallt.
 
Jag måste säga att de flyktingar som har kommit till Petalax är jätte gulliga. När jag mötte tre flickor i 12 års åldern på gångbanan så var jag väldigt osäker eftersom jag inte visste någonting om dem. Men de gav mig leenden och  sade "hej". Jag hoppas vi är lika trevliga mot dem som de är mot oss. :)
 
Har även hunnit ha vårrulledejt med Alexander!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?