Första dan - hemservice praktik

2016



Ursäkta den smutsiga spegeln
 
Can you see the bear in the woods? Har haft en jätte underbar helg tillsammans med Zanders brors familj och deras voffsingar. Vi har lekt hela helgen bl.a.varit till lekparken med barnen och spelat fotboll. I söndags skjutsade Zander hem mig till Vörå och jag fick förbereda mig inför praktiken. 
 
Idag är det måndag, och jag har varit min första 8,5 timmars praktik dag. Den första dagen går alltid långsammast för mig, det gjorde de andra praktikerna också. Men vet ni, jag trivdes. Jag har lyckats ha de snällaste personerna till handledare på både dagis, åldrings och nu hemservicepraktiken. Jag tror att denna praktik kommer gå bra, det är väldigt chill ändå när man får sitta i bilen så mycket så det är inte direkt tungt, än så länge haha. Jag gillar hemservice hittills. Det blir lite långa dagar när vi egentligen ska ha 7 timmars dagar, men jag får ihop en extra ledig dag av detta på en vecka, hur skönt är inte det? Tänk er då då jag har 6 veckors praktik...näis.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?