2 lyxdagar

2016



 
 
 
 
 
 
 
 
Åh så varmt det är! Hela 30 grader och jag har varit på stranden och solat och badat. Jag har haft tre lediga dagar och i måndags var jag på stranden med Emelie i 6 timmar och sedan åt vi kvällsmat på Nabben. Idag så åkte vi redan klockan 10 på morgonen till stranden i Maxmo och låg där, det har varit 2 lyxdagar av denna sommar. Ikväll har jag varit och hälsat på Hanna till Vasa och dessutom tittat på en bil, jag har t.o.m. bestämt mig för att köpa den! Så om någon vecka står den på gården och då kan jag vara super glad! MEN nu ska jag börja lägga mig för har jobb imorgon, ha det gött!♥



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Åhh så fantastiskt det ser ut! Typ definitionen av sommar! ;) Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?