Indiskkräm och nytt Ipad skal

2016



 
 
 
Hej på er fina människor! Idag är det måndag, men jag sitter hemma. Det var meningen att vi skulle påbörja vår sista kombiperiod idag men av någon anledning så är vi ledig??. Alexander åkte tillbaka till Nylands Brigad igår men jag är ännu i Petalax, åker till internatet ikväll istället. Idag har jag varit nyttig och gått ner till butiken och köpt choklad, i en lite mindre snöstorm. Jag har också hunnit se på serie men något jag som vanligt inte har hunnit med så är att läsa på studentprov, suck. 
 
I helg så har min vackra svärmor gjort en underbar indiskkräm och det åt vi medan vi såg på melodifestivalen. Jag har sett på "The dressmaker" tillsammans med Alexander och den filmen var väldigt underhållande, fast i slutet så spårade den ur, haha. Jag har också fått mitt nya ipad mini 4 skal som är i färgen silver och jag är supernöjd!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?